Support (Kundestøtte)

Her kan du finne svar hvis du har spørsmål om noe. Hvis du ikke finner svar her, så kan du sende oss en e-post. Vi bruker ikke telefon i support-arbeidet. Vi har veldig mange kursdeltakere, og kan derfor ikke bruke lang tid på telefon for å hjelpe. Det går raskere å hjelpe deltakerne våre via informasjon på nettsidene og e-post.

[mkb-search theme=”clean” title=”Hva kan vi hjelpe deg med?” placeholder=”Søk her…” tip=”” add_gradient=”1″ gradient_from=”#FAFBFD” gradient_to=”#FAFBFD” gradient_opacity=”1″ title_size=”25px”]
[mkb-topics title=”” topics=”291,292″ columns=”2col” view=list show_all_label=”Vis alle”]

Hvis du ikke finner svar på support-sidene, vil vi gjerne at du skriver en e-post til oss. Har du språklige spørsmål? Skriv til læreren (Cecilie)!

Har du tekniske spørsmål? Finner du ikke fram i portalen? Lurer du på noe med betalingen? Klarer du ikke å bestille kurs? Skriv til support (Thomas)!

*Husk at Cecilie er lærer. Det betyr at hun skal bruke tiden på å planlegge og lage innhold til kurs, tester og bøker – og undervise i timene. Spør gjerne Cecilie hvis du har språklige spørsmål, men ikke kontakt Cecilie for å få teknisk hjelp. Spør Thomas på support for tekniske spørsmål.

Åpningstid for support: 08:00-16:00 (man-fre)